Pages

tiistai 6. marraskuuta 2012

Kaunistelua

Hääpäivää varten olen ajatellut laittaa geelikynnet, ripsienpidennykset ja mennä hääaamuna meikkaajalle sekä kampaajalle.

Geelikynnet ja ripsienpidennykset ostin Citydealist, joten pääsen halvalla niiden suhteen. Oon vaan miettinyt sitä, että jääkö noihin molempiin koukkuun, kun kerran on kokeillut!
Kampaajaa en ole vielä kerennyt varata, mutta meikkaaja on tiedossa.

Vähän jännittää mennä meikkaajalle, kun en ole koskaan aikaisemmin käynyt. Oon niin tottunut meikkaamaan aina melkein samalla tavalla, mutta luotan kuitenkin ammattilaiseen :)

Mites muut morsiamet aikoo kaunistautua elämän tärkeimpään päivään?

Alla insipiraatiokuvia :)












-Jonna


9 kommenttia:

  1. Mullakin tekis mieli laitatuttaa ainakin ripsipidennykset häitä varten :
    Ja jos tuntuu hyvältä niin ainahan sitä voisi jatkaa vielä kuukaudella että olis ripset häämatkalla...
    ja sitten sitä onkin ihan ripsipidennyskoukussa :D

    Hääaamuna olen suunnittellut meikkaavani itse, mutta kampaukseen menen totta kai :)

    ja vähän olisi kiva käydä hakemassa väriä solariumista ennen hääpäivää.. siis ihan vähän vaan...kevyen kevyt päivetys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mäkin pahoin pelkään, että koukkuun jään!
      Pieni päivetys mullekin kyllä kelpaisi, mutta saa nähä :)

      Poista
  2. Mulla on ollut ripsienpidennykset kesästä 2011 asti, pienen talvitauon pidin :) Jäin siis ihan koukkuun!

    Ostin keväällä myös citydealista pidennyksen kun halusin koittaa eri paikka. Ne ripset sitten tippui kaikki viikossa... Laittaja väitti, että kaikilla muilla on pysynyt ne, että mun vika :( Sitten tyhmänä annoin sen laittaa mulle uudet ja maksoin vielä täyden hinnan. Sama juttu, parissa viikossa kaikki tippui ja siis taas oli minussa vika. Menin sitten vihdoin vanhaan paikkaan ottamaan kunnon ripset ja pysyy hyvin 4 viikon huoltoväleillä :D Eli siis suosittelen ottamaan ne ripsenpidennykset kuukautta ennen häitä niin saat sitten huollettua ne tai vaihdettua paikkaa jos joku menee pieleen.

    Kun ne, jotka niitä diilejä sinne laittaa niin saattavat olla aika kokemattomia/aloittelijoita kun ei muuten ole tarpeeksi asiakkaita :(

    En toivo kenellekkään hääpäiväksi sellaisia ripsiä kun ne mun epäonnistuneet!

    Olen vasta hetken seurannut blogiasi :) Meillä on häät ensi kesänä. Kampaajan ja meikkajan olen jo varannut, mutta kyllä haluaisin vielä kynnetkin ottaa :D

    -Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Kiitos hyvistä vinkeistä, ehkä ne sitten kannattaa laittaa aikaisemmin. Mikä tää paikka oli, jossa näin huonoa laatua?

      Kiva kun oot löytänyt tiesi tänne :) Munkin varmaan pitäisi jo se kampaaja varata!!

      Kiitoa kommentistasi, siitä on varmasti paljon hyötyä :)

      Poista
    2. Olen Turun seudulta niin et ainakaan voi eksyä sinne :) Kannattaa vähän kysellä, että kauanko on laittanut ripsiä:) Osaisiko sulla joku tuttu suositella jotain? Löysin oman ripsien laittajani kaverin kautta...

      -Maria

      Poista
    3. Okei, no hyvä! just mun kaaso kertoi toisen hirveen kokemuksen kampaajasta citydealin lahjakortilla. Vois kysellä joltain tutuilta suosituksia :)

      Poista
  3. Mun vakioripsittäjä sanoi, että intensiivisimmän tuloksen ennen häitä saa siten, että värjäyttää ripset mustaksi ja sitten laitattaa ne pidennykset. Hyvä tekijä osaa kuitenki katsoa parhaat tavat miten just sulle saadaan paras look :) Ja ah kynnet! Mä olen ihan totaalikoukussa! Oma kynsi mulla on niin heikko, että geelikynnet kivasti vielä vahvistaa sitä, ei tarvii jatkuvasti pelätä että rispaantuu tai repeää. Ja sitähän mä käytän kolmen viikon välein tekosyynä huollattaa näitä :D Kallista lystiä, mutta ainakin häiden arvoista! :)

    Mulla ens kesälle varattuna myös jo kampaaja ja meikkaaja, vakkarit nekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi! Mulla ei (vielä) vakioripsittäjää, mutta todella toivon, että ne onnistuu! Niinpä!!
      Sulla on jo paljon varattuina! Mulla ei vieläkään kampaajaa. Käyn toosi harvoin kampaajalla leikkauttamassa (kun niin tumma tukka niin en värjää) hiuksia, niin ei oo mitään vakkaria :/ tässä tilanteessa ois kyllä hyvä jos ois semmonen :)

      Poista
  4. Mulla on ollu jo tosi kauan akryylikynnet enkä enää osaa elää ilman niitä (varsinki mun työssä) :D Ripsien pidennyksiä kokeilin joulukuussa mun ylppäreihin, mutta annoin sitten tippua pois kun ei oo varaa pitää kumpiakin. Mutta sen verran kyllä tykkäsin että häihin tulee ehdottomasti kummatki :)

    VastaaPoista