Pages

tiistai 25. syyskuuta 2012

Kultaa, timantteja ja vaikeita valintoja

Viikonloppuna oltiin katsomassa ekaa kertaa sormuksia.
Melkein kaikki näytti ihanilta, miten oikeen osaan valita!

Mulla on siis keltakultainen kihlasormus.





Alla ihania rivisormuksia, joita olin ajatellut sileän kihlasormuksen kaveriksi.


Aamukaste III


Aamukaste II


Aamukaste


Nää on aika perinteisiä vihkisormuksia. 
Entä, jos ostais jonkun vähän persoonallisemman?













www.korus.fi

Rivisormus on klassinen ja ajaton. Se olisi varma valinta, mutta haluanko tosiaan jotain persoonallisempaa?

-Jonna

5 kommenttia:

  1. Heippa, törmäsin sattumalta blogiinne. En taida jäädä seuraamaan, mutta annan nyt seuraavalaisen vinkin (olen ammatiltani kultaseppä ja ko. alalla töissä):
    Jos kerran kihlasormuksesi on keltakultaa, niin älä edes harkitse muuta kuin keltakultaista vihkisormusta!! :)

    Onnea morsiusparille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, ehdottomasti mulle tulee keltakultasormus!! Taisin unohtaa mainita, että sormukset, joita kokeilin, olivat keltakultaisia. Kuvia en vaan löytänyt keltakultaisena. :)

      Poista
    2. Itsekin ennen ajattelin aina että keltakultaa ja valkokultaa ei saa sotkea, mutta itseasiassa olen kyllä nähnyt aivan upeita kihlavihkiyhdistelmiä joissa on molempaa...
      Mutta loppupeleissä itellekin kyllä valikoitu valkokultainen vihki valkokultaisen kihlan kaveriksi :D

      Ps. Mukava blogi, taidan jäädä seurailemaan :)))

      Poista
  2. Moikka, mä voin suositella teettämistä, jos haluat persoonallisemman sormuksen. Omani tulee Au3-kultaseppien Jussi Louesalmelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiitos vinkistä! Sitäkin vaihtoehtoa pitää miettiä, jos ei muuten löydy sopivaa :)

      Poista